
Новорічний розпродаж!
Новорічний розпродаж розпочато!
З 12.12.2019 до 31.12.2019 в нашому інтернет-магазині діє знижка 25% на весь термопосуд 🥤 австралійського бренду Cheeki ❗️
Читать дальшеНоворічний розпродаж розпочато!
З 12.12.2019 до 31.12.2019 в нашому інтернет-магазині діє знижка 25% на весь термопосуд 🥤 австралійського бренду Cheeki ❗️
Читать дальшеВеликий розпродаж Чорної п'ятниці 2019 розпочався!
Читать дальшеКомпанія Cheeki - один з провідних брендів Австралії, який позиціонує себе як eco-friendly (еко-френдли), що означає "безпечний для екології". Також бренд виступає проти забруднення планети пластиковими відходами. Слоган компанії #refillreuse означає, що вся її продукція багаторазового використання і підлягає повторній переробці.
Читать дальшеФахівці з Університету Плімута (Великобританія) оцінили стан біорозкладного пластика після трьох років дії природних умов: води і ґрунту.
Читать дальшеПопулярный бренд из Австралии Cheeki презентовал новые термобутылки Insulated Active с уникальной крышкой Tri Tech Sports Lid.
Бутылка для воды, объемом 600ml – идеальный вариант, если вы ищете универсальную термофлягу для горячих и холодных напитков. Емкость имеет эргономичную форму и мощную защиту от проливания, а резиновая накладка на дне термоса делает его устойчивым к падениям.
Читать дальшеЗа один кілограм відходів жителям індійського міста Амбікапур дають повний обід, а за пів кілограма – щільний сніданок.
Читать дальшеАвстралийский бренд Cheeki представляет в Украине две свои новинки. Это фляги для воды Thirsty Max, объемом 1,6 литра, в стальном и бирюзовом цвете. Такая экологичная бутылка - идеальный вариант для людей, ведущих активный образ жизни. Она отлично подойдет для туристов, водителей, а также тех, кто тщательно следит за своим водным балансом.
Читать дальшеУ 2018 році актор і активіст Харрісон Форд виступив на Світовому саміті з кліматичних дій в Сан-Франциско з промовою про те, як в гонитві за екотехнологіями не забути про щось більш важливе та як важливо зберегти природу.
А чи знали ви, що в деяких європейських закладах покупці отримують знижки чи винагороду за те, що приходять із власним посудом? Наприклад, власники невеличких кав’ярень у Швеції дарують покупцям солодощі, якщо ті приходять із власною термочашкою або іншою екологічно чистою посудиною багаторазового користування.
Читать дальшеПочинаючи з 20 серпня, усім відвідувачам аеропорту Сан-Франциско (США) доведеться або брати з собою власну пляшку, або купувати скляну, чи алюмінієву на місці. Автомати, магазини і ресторани на території аеропорту більше не продаватимуть воду у пластику.
Читать дальше